Poznaj Pixie: najmniejszy i najbardziej innowacyjny z dotychczasowych ekspresów firmy Nespresso

150x110

Nespresso Pixie oferuje więcej, niż może się wydawać na pierwszy rzut oka

Nestlé Nespresso S.A., światowy lider segmentu kawy porcjowanej najwyższej jakości, wprowadziło na rynek Pixie - nowoczesny i najbardziej innowacyjny ekspres w dotychczasowym portfolio marki. Dzięki przełomowym rozwiązaniom technologicznym, najnowszy ekspres jest nie tylko awangardowy, szybki i intuicyjny, ale także idealnie dostosowany do współczesnego szybkiego stylu życia. Charakteryzujący się nowoczesnym wzornictwem ekspres, umożliwia maksymalne skrócenie czasu przygotowania doskonałej filiżanki kawy, zapewniając jednocześnie minimalne zużycie energii i miejsca.

Pixie to najmniejsze urządzenie w portfolio marki Nespresso. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologii miniaturyzacji, stworzono nowy, elegancki i kompaktowy ekspres do kawy. Styl paneli bocznych Pixie, wykonanych z anodowanego aluminium, inspirowany był przemysłowym wzornictwem minimalistycznym. Maszyna dostępna jest w sześciu żywych kolorach, co nadaje nowy i odważny wizerunek produktom marki Nespresso.

Zalety wizualne to jednak nie wszystko, co oferuje najnowszy ekspres. Pixie to także  najinteligentniejsze urządzenie wyprodukowane dotąd przez firmę Nespresso. Umożliwia przygotowanie kawy w jeszcze krótszym czasie i potrzebuje mniej niż 30 sekund na rozgrzanie. Pixie jest najbardziej intuicyjnym urządzeniem z portfolio Nespresso, które wyłącza się automatycznie po dziewięciu minutach i zużywa o 40% mniej energii niż przeciętne urządzenia tego typu. Dzięki zmieniającym kolor wbudowanym diodom, ekspres informuje także o gotowości do parzenia kawy i o konieczności napełnienia zbiornika wody.

Pixie to urządzenie o zupełnie nowej konstrukcji, umożliwiający łatwe wkładanie kapsuły z kawą Nespresso Grand Cru do wysuwającego się po delikatnym przesunięciu dźwigni zasobnika, zapewniając najbardziej ergonomiczną i prostą obsługę. Najnowszy ekspres Nespresso wymaga trzykrotnie rzadszego odkamieniania, a dzięki automatycznemu sterowaniu ilości wytwarzanej kawy, dostosowany jest do szybkiego stylu życia współczesnych koneserów kawy.

Pixie ma jeszcze inne zalety, których nie widać gołym okiem. Ekspres zawiera skondensowane rozwiązanie techniczne: wewnętrzny i unikalny System Nespresso,  który jest łącznikiem pomiędzy urządzeniem a oryginalną kapsułą kawy Nespresso oraz umożliwia kontrolowanie wszystkich parametrów tak, aby zawsze można było uzyskać doskonałą kawę. Jednostka ekstrakcji i parzenia, wyposażona w pompę ciśnieniową 19 bar, kontroluje ciśnienie, temperaturę wody i jej ilość w ekspresie.  Pixie posiada ponadto dwa przyciski wyboru wielkości ulubionej kawy: espresso lub lungo, a składana tacka umożliwia przechowywanie różnej pojemności filiżanek.

Nespresso Pixie jest dostępny w sprzedaży od 15 marca 2011 r. Ekspres można kupić w butiku Nespresso przy ul. Nowy Świat 47 w Warszawie, a także za pośrednictwem strony internetowej www.nespresso.com/pl/pl, Centrum Obsługi Klienta, jak i u wybranych partnerów handlowych. Sugerowana cena ekspresu Pixie to 599pln.

***

Informacje o Nestlé Nespresso S.A.

Spółka Nestlé Nespresso S.A., światowy pionier i lider rynku kawy porcjowanej o najwyższej jakości, wprowadza konsumentów w świat najlepszych kaw Grand Cru do degustacji w zaciszu własnego domu, jak i poza nim – w luksusowych restauracjach, hotelach, placówkach handlowych i biurach. Oferta Nespresso koncentruje się na wyjątkowej koncepcji trzech filarów doskonałości – niezrównanym połączeniu wyjątkowej kawy, nowoczesnych i eleganckich ekspresów i zindywidualizowanej obsługi klientów. Połączenie to przynosi konsumentom chwile czystej przyjemności – Niezrównane Doznania Związane z Kawą Nespresso. Firma Nestlé Nespresso S.A. z centralą w Lausanne w Szwajcarii, zatrudniająca ponad 5,5 tys. pracowników, prowadzi bezpośrednią sprzedaż swych wyrobów w ponad 50 krajach i utrzymuje globalną sieć placówek detalicznych, która w końcu 2010 r. obejmowała ponad 215 ekskluzywnych butików zlokalizowanych w największych miastach świata. Spółka Nestlé Nespresso S.A. w 2010 r. osiągnęła przychody powyżej 3.22 mld CHF i od 2000 r. utrzymuje wskaźnik wzrostu powyżej 30%. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej www.nespresso.com i www.nespresso.com/pl/pl.

* * *
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA:

Butik Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00

* * *
Kontakt dla prasy:

Marta Karaś, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 92, e-mail: mkaras@webershandwick.com